miercuri, 3 august 2011

Tot in cautare...

Ideea mi-a venit in timp ce citeam o carte unde era amintit un citat (nu stiu cui ii apartine dar mi-a placut) care suna cam asa: "Cand cineva a intrebat "La Auschwitz unde era Dumnezeu?" altcineva a spus "Nu stiu dar intrebarea e unde era Omul?"...",asa ca am stat si m-am gandit cati Oameni cunosc? Apoi mi-a venit un gand si mai tulburator "Eu sunt un Om?".
Am inceput sa meditez sa spun asa la ce inseamna de fapt sa fi Om, mi-am dat seama ca definitia oricare as da-o are un mare grad de subiectivism si nu cuprinde doar calitati ci si un mare grad de defecte si de asemenea este foarte vasta, dar pana la urma m-am oprit la o singura calitate pe care daca o detii in ochii mei devii Om. Aceasta este simpla : Bunul simt.
Sunt foarte curioasa in ochii altora ce ar trebui sa indeplinim sau cum ar trebui sa ne comportam pentru a putea fi considerati Oameni....

Un comentariu:

  1. Definitia umanitatii este greu de pus in doar cateva cuvinte. Bunul simt ar fi o varinata, doar ca bunul simt trebuie educat, din copilarie.
    A fi om ... e un lucru mare.
    Unde sunt toti oamenii? Probabil ca langa noi.

    RăspundețiȘtergere